Bestseller
Pokaż wyniki (4)
Bestseller
Widok:
Dostępność:
Na stronie:
Sortuj po:
6 Pakiet - Między nami Emotkami - (5-6
latek)
PAK000087
- Kod EAN:
- 9788383360195
- Nazwa oryginalna:
- 6 Pakiet - Między nami Emotkami - (5-6 latek)
- Uwagi:
- Karty pracy (5 części) oraz wyprawka. Zawiera cykl zajęć „Ach, te emocje!”, innowację pedagogiczną „Spotkania z ciekawymi ludźmi – preorientacja zawodowa w przedszkolu”, elementy edukacji ekonomicznej. Zajęcia inspirowane m.in.: metodą projektowania okazji edukacyjnych, Storyline, STEAM, kodowania, dramy, Dobrego Startu, kinezjologii edukacyjnej, grywalizacji.
- ilo latki:
5 Pakiet - Między nami Emotkami - (5-6
latek)
PAK000088
- Kod EAN:
- 9788383360256
- Nazwa oryginalna:
- 5 Pakiet - Między nami Emotkami - (5-6 latek)
- Uwagi:
- Karty pracy (5 części) oraz wyprawka. Zawiera cykl zajęć „Ach, te emocje!”, innowację pedagogiczną „Spotkania z ciekawymi ludźmi – preorientacja zawodowa w przedszkolu”, elementy edukacji ekonomicznej. Zajęcia inspirowane m.in.: metodą projektowania okazji edukacyjnych, Storyline, STEAM, kodowania, dramy, Dobrego Startu, kinezjologii edukacyjnej, grywalizacji.
- ilo latki:
4 Pakiet - Między nami Emotkami - (3-4
latek)
PAK000101
- Kod EAN:
- 9788383360515
- Nazwa oryginalna:
- 4 Pakiet - Między nami Emotkami - (3-4 latek)
- Uwagi:
- Karty pracy (2 części) dostosowane do możliwości i potrzeb najmłodszych. Pakiet ułatwia pracę w grupie łączonej wiekowo przez stopniowanie poleceń, skorelowane karty pracy i wspólny przewodnik metodyczny. Zawiera cykl zajęć „Ach, te emocje!” oraz zajęcia inspirowane m. in. metodą pedagogiki zabawy, dramy, Edukacji Przez Ruch.
- ilo latki:
3 Pakiet - Między nami Emotkami - (3-4
latek)
PAK000102
- Kod EAN:
- 9788383360485
- Nazwa oryginalna:
- 3 Pakiet - Między nami Emotkami - (3-4 latek)
- Uwagi:
- Karty pracy (2 części) dostosowane do możliwości i potrzeb najmłodszych. Zawiera cykl zajęć „Ach, te emocje!”, zajęcia inspirowane m. in. metodą pedagogiki zabawy, dramy, Edukacji Przez Ruch, zabawy fabularyzowanej.
- ilo latki: